CYA SYAHIRA

Saturday, March 12, 2011

Buzy

Dah lama rasenyer saya x blogging..Ermm tersangat2 lah sibuk sekarang nih..
Dengan persembahan,peperiksaan setiap minggu lagi,quiz lagi,nak berlakon dan bermacam2 lagi lah..
Sampaikan pernah terpikir nak berhenti belajar buat masa sekarang nih..dan terus pergi blah dari kolej saya nih..Dah fed up kot nak belajar nih..HAHHAA..Boleh kan kalau nak macam tuh..
Nanti boleh la keje dan dapat duit setiap bulan..
hahahaa..Lepas tuh boleh lah pegi bershopping, tengok wayang dan macam2 lagi..
Ye lah ingatkan akhir semester boleh la rilex kan..Maksud saya letak kaki ke atas kaki macam tuh lah..
Cuba anda bayangkan perasaan rilex korang kalau korang dapat buat macam tuh..
Tenang jew dan xpayah nak pikir benda2 lain..Janji masuk office dan duet masyuk kot ke dalam akaun kita kan..hahaha
Tersangat lah sibuk sekarang nih..
TAPI xpe kan lagi 2 bulan jew lagi saya dah pon Habis belajar..dan lepas tuh graduates

BEST..:)

Yeah babe..

Tapi sebelum korang kena lah menghadap buku 24 jam,xboleh nak berseronok sangat dan yang paling penting kena penuhkan otak korang dengan hal berkaitan buku2 ilmiah..
hahahaaha
majalah,komik, novel or buku tangkap leleh cam tuh xleh erk..
hahahaa
But i want everybody know that im so tired studying all the time..Like this ok


Nih dah penat sangat nih asyik belajar jew nih..Kalau boleh saya nak tido jew sepanjang masa leh tak??hahahaha..
Atau pon menjadi anak jutawan..
Ye lah Bapak kaya anak pon kena rasa jugakkan tempias nye kan sikit2..
Syok gile k0t..


Tido ialah waktu yang paling best dan heaven..;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home