CYA SYAHIRA

Friday, February 11, 2011

Jatuh sakit..

Assalaimmulaikkum....minggu nih memang bernasib malang buat saya r..malang sangat la..nak tau kenapa??perkara yang tak disangka2 berlaku..jatuh sakit yang berpanjangan..selama nih punyalah saya berasa bersyukur sangat2..yelah dah setahun lebih kot saya macam tak dijangkiti penyakit yang serius..contohnya macam demam....Tapi akhirnyer saya kecundang jugak..dijangkiti penyakit yang berbahaya dan serius..

Demam sangat berbahaya kerana ia boleh menyebabkan badan saya boleh jadi lemah dan tak bermaya lansung dan tak boleh buat apa2..terasa sungguh kecewa dan sedih..semalam saya ada peperiksaan biasa iaitu subjek selling..Aduh nak cerita malu lah..

Ada soalan part a dan part b..part a saya tulis berhenti pikir2 sekejap..ok lah tuh kan..Masa nak part b plak otak saya boleh pulak macam tersekat..macam dihalang sesuatu yang pelik..OTAK SAYA DAH KOSONG..sEGALA MAKLUMAT TAK ADA DALAM OTAK SAYA dah jadi kosong jew..tak ada apa2..Dalam hati saya Oh my god..What will happen to me..dah la masa nak tamat..saya apa lagi goreng masak2 lah apa yang patut..dah bercampur aduk jadilah macam nasi goreng..nak rasa??sedap tau..hahahaa..NI LAH AKIBAT PENYAKIT DEMAM..saya macam nak meraung kuat2 jew tau..disebabkan penyakit demam nih saya tak boleh buat dengan elok dalam peperiksaan nih..

Hingga sekarang saya berasa suungguh kecewa..Kalau saya tak demam,saya takkan jadi pelupa dan boleh skor dengan tinggi..Tapi malang betul nasib..Dah dekat seminngu dah demam nih tapi masih tak baik2 lagi..Dalam otak saya nih dah pikir macam2 dah..Apa benda lah saya dah buat sampai saya boleh jadi macam nih kan..yelah jatuh sakit sampai jadi macam nih..masa nak peperiksaan masa nih lah pulak nak jatuh sakit kan..dugaan betul kan..Tapi kita kenalah berpikiran positif..

Saya pernah terbaca yang tuhan akan bagi penyakit kepada kita supaya boleh mengurangkan atau menghapuskan dosa2 yang lepas..kalau betul alhamdulilah lah kan..hahahha..itu jew la erk.. bye bUBYe..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home