CYA SYAHIRA

Monday, February 14, 2011

Selamat maulidur rasul

Assalammualaikkum..tak tahu nak tulis apa.Tengah sedap2 layan cerita movie kat internet,tetiba teringatkan blog nih..tetiba pulak jugakkan tangan nak mengatal nak menulis..tengok2..saya dah menulis dah nih kan....hahaha

alhamdullilah demam dah semakin baik..Hanya ada sedikit batuk2 dan pening kepala jew..Harap badan macam dulu lah..semakin kuat, bertenaga dan aktif.Tak tahu lah nih mungkin sebab pembalasan terhadap saya apa yang saya telah buat kat haiwan o manusia..I think maybe my fault doing something bad without i know, in concious mind or something else lor..you know what??before this,susah sangat nak jatuh sakit even batuk sekali pon..Without any signals or something, suddenly like p0p i becoming sick until now..I wonder if i had hurt or maked someone not comfortable with me.Ini mungkin pembalasan allah terhadap saya kot..hahaha..Tuhan kan maha adil..Kalau tidak takkanlah hidup kita nih macam umpama roda yang berputar kan..Sekejap kita kat bawah dan sekejap kita kat atas..Keep moving in our lifes without we know it.tapi jap2 apa yang kena mengena kan??hahahaha apa yang aku dah mengarut terlebih nih..tak leh jadi nih...Hahaaha now i already realised something ,u know??.Yang kita kena la pandai jaga tingkah laku nih..Tah apa yang aku merepek nih lol..

akhir sekali nak mengucapkan selamat maulidur rasul.Sentiasa berharap yang terbaik untuk diri kita dan orang lain dan yang paling pentingmenjaga phubungan kita dengan orang lain terutama dengan ahli keluarga kita yang lain ..ok..Semoga hidup kita sentiasa diberkati allah dan kita mesti selalu mengucapkan kesyukuran...Ni lah kelemahan aku,tak reti nak bersyukur..hahahha.Adik2 jangan ikut perangai tak baik akak nih erk..;)..

Salam..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home