CYA SYAHIRA

Monday, January 31, 2011

Menyampah..

Hahahhaa..dalam blog aku nih aku banyak mengutuk orang la..
jahat betolkan perangai aku nih..tapi nak buat macam mane kan..Setiap orang otak dan cara pemikiran diorang berlainan..Kita tidak boleh nak salahkan diorang kan..Different people have different the ways they talks,styles,intelligence and so on..so macam orang selalu cakap,sebelum nak complain prangai orang lain,kite cuba ubah perangai diri sendiri tuh kan..Betol kan??:)
Tapi aku nak cakap kat sini bukan la pasal benda tuh..tapi pasal style sesetengah orang..Bagi aku lah, aku tak paham diorang dan macam2 lagi..tau kenapa??Daripada aku pendam baik aku berterus terang jew la..Macam nih erk..Semalam aku pergi tesco dekat jew dengan rumah kat seremban 2 aku tuh..Nak pergi temankan keluarga beli barang dapur..Hehhee,pegi sana pon kite cuma nak jalan2 jew..cuci mata la kan..
k2 sudah2 tuh syahira..Stop!!..First,pakai selendang nampak leher..aku bukan la jahat sangat cuma xpuas hati jew..Macam aku cakap aku pegi cuci mata kan tapi terlebih cuci mata lah pulak..hehee..Aku nampak la seorang perempuan nih..perempuan k bukan maknyah,pondan n ape2 tah lagi..aku nampak dye pakai selendang tapi dye buat2 style anak tudung..tau tak??yang cam ikat kat belakang..cuma yang bezanya tuh selendang..ehh ehh bagi aku lah kan BAIK DYE LEBIH BAGUS TAK PAKAI TUDUNG O SELENDANG LANSUNG..PUAS HATI AKU..NAK JEW AKU TEGUR DYE..Tapi korang tau lah kan orang melayu..pandang pandang dan jeling sudah la..Dan lepas tuh pergi la mengumpat kat belakang..hahaha.jahatnyer aku nih..Aku tak tau la kenapa aku geram sangat..Kalau nak buat style selendang korang tutup la leher tuh..Watpe cuma tutup rambut jew..Macam tak ada bezanyer la..Dah la perempuan tuh dah berumur..Kalau remaja boleh la terima lagi,ye lah remaja kan suke mencuba benda2 yang pelik dan luar biasa..Tah la mungkin dye panas atau baru nak bertudung kot..Macam siti nurhaliza tuh..Tah apa fesyen tah..sebaik suara dye sedap dan yang paling penting ada suami Milionare..Mati nanti bawak sekali duet tuh masuk kubur erkk..IIISShh ko syira mulut tak ada insurans ker r..men lepas jew..hahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home