CYA SYAHIRA

Friday, February 11, 2011

sibuk..

Assalamulaikkum..dah lama tak update cerita kat blog hinggakan kawan ada tanye..weyh syira blog ko tuh hidup lagi ker tak?..hahaha..Nak tau kenapa??

1. malas tahap dewa

2. sibuk..bukan sibuk belajar tau..tapi sibuk tidur dan online benda tah apa2 tah yang tak berguna..hahhahaa

3 .Tak minat menulis sebenarnye..pelik jugakkan..kalau tak minat kenapa susah2 buat blog kan..hahaha..saje2 nak buang masa..kalau korang nak tau lah kan sebenarnyer sebelum nih saya terlalu minat sangat mengodam sini dan sana..dalam internet lah kan dan telah jumpa macam2 kat internet..blog Hanis Zulaikha sebelum dia jadi popular dah lama saya jumpa dan baca..masa tuh lah saya pon buatlah blog.yelah nak ikutkan dia..macam best jelah kan..tapi tak menjadi jugak..dah lupa Pasword dan sebagainyer jadi blog tuh terbiar jew..selepas tuh otak tak leh pakai dan buat lagi sekali tapi jadi benda yang sama jugak hinggalah saya buat blog nih..Blog nih jew yang masih aktif sampai sekarang..hahhaa..miracle betul..

4. tak nak niat terpesong..kalau niat tak baik sejak awal..benda yang kita impikan tak akan menjadi..betulkan?maksudnye tak nak la paksa diri buat benda yang kita tak minat kecualilah ilmu..

5. Dah akhir semester,kalau boleh nak belajar bersungguh2..hahahaha..poyo jew..

6. Saya buat benda nih pon sebab ikut trend..kawan2 ramai yang buat..nak buat jugak lah kan..hahhaha

7.Assignments berlambak2 dan test pun banyak sampaikan tak cukup rehat..nih pengorbanan menjadi seorang pelajar kot..hahahah..pep0n chaiyok girl..

ps:Bosan lah tak balik rumah..nak buat apa yerk kat sini lagi..ermm

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home