CYA SYAHIRA

Thursday, January 20, 2011

kecoh

Kec0h la kau nh..
kau tau tak kau nh kecoh sgt..
kau ingat aku suka berkawan dengan orang yang suke kecoh2 nih
kalau kau nak kecoh kat satu dunia tak payah la berkawan2 dengan aku nih..
bukan apa aku tak suka la..
kalau kau nak beritau apa-apa yang melibatkan tentang diri kau,BOLEH!!
Tapi jangan ada sesekali melibatkan aku.
ehhh sakitnye hati aku nih..
Selama nih apa-apa yang aku buat,rasenyer aku tak pernah beritahu siapa2 kecualilah aku rase aku patut buat camtuh..
Sejak kau datang dalam hidup aku nih,aku dah agak mesti ada benda yang tak kena..dan memang tepat sekali tekaan aku nih.
MEMANG BETUL PON!!
Ko nak cerita semua benda yang berkaitan dengan kau tapi kau tak peduli pandangan orang di sekeliling kau..
Per yang kau tahu dan kemudiannya sebolehnya kau nak beritahu kat satu dunia..
Isssshh geram gile aku tau tak..
bukan apa aku nih perangai lain giler dengan perangai kau..
kau kecoh selagi boleh tapi aku nih pendiam dan malas nak masuk campur hal2 orang lain nih..
Harap paham2 la..

ps: masyallah per yang aku mengarut nih..
geram punye pasal lah nih..ehhh
dah tahap kritikal nih..;)

1 Comments:

Blogger nad said...

uiks...asal ni?
ko pun bengang juga ari ni...
bukan aku kan penyebabnya? hehehe...

January 20, 2011 at 8:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home