CYA SYAHIRA

Sunday, August 21, 2011

Serabut.


Assalammualaikkum.

Aiyaaa.Lagi dua minggu aku nak sambung belajar balik.Macam2 perkara nak dibuat.Adehh camner nih.Banyak lagi benda tak dibuat lagi tau.Medical checkup,bayar yuran,ptptn dan macam2 lagi.

Jadi??Alahai congrates me la kawan-kawan.Kerja punya pasal.Jadi tempoh yang ada selama 3 minggu nih la nak buat semuanyer dan habis lah kelam kabut kot..Macam menyesal pulak sepatutnyer hari tuh aku berhenti awal.Aku ingat sempat nak buat semuanyer tapi tak sempat kot.Ehh??Per la aku mengarut nih.Tapi nanti hari raya aku rasa aku akan menjadi orang yang paling KAYA sekali.Hahaha.Yelah duet gaji bulan lepas campur duet raya sekali.Yehhha..Ehh aku masih belajar lagi ok walaupon aku dah tua jadi aku masih perlukan duet raya lagi ok.Betul kan??.Meh aku tolong jawapkan.Ye ye.

Esok dan hari seterusnya banyak gila rancangan.Setiap hari mungkin.Tapi yang paling penting esok nak amik transkrip diploma.Hari itu dah pergi kolej sebelum puasa nak amik transkrip diploma tetapi orang yang pegang transkrip tuh tak ade.Penat siot..Esok sekali lagi kena pergi sana.Dah la esok puasa dengan hari panas terik pastu pulak pergi sana naik kenderaan awam.Maksudnye bukan kereta sendiri lah.Aku bukan macam korang KAYA da kereta sebijik seorang.Memang sakit kot esok rasanyer.

Akhir sekali,pergi tidor la syira!!Esok nak kena bangun.Semangat sikit.Aku rasa sejak akhir nih perangai aku semakin teruk kot.Serius.TIDO lambat,BANGUN lambat,KERJA lembap,MAKAN CEPAT.HAHA.Berbuka puasa tak baik tau lambat2.Makhruh ok.Ok sekian.


Ps:Saya mintak maaf sebab entri di atas macam tak tersusun dan bercampur2.Untuk pengetahuan korang,Si syira nih mengalami sindrom otak senget.Sekian.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home