CYA SYAHIRA

Tuesday, December 7, 2010

kenaikan berat badan

Salam..
hari nih bosan sgt..
tak tahu nak buat apa dah..
hendak tido, dah terlebih tido pulak..
klu nak makan, saya nih makan ikut mood..kalau rasa nak makan, jadi saya pegi la makan..
tapi kalau saya xada mood, jangan haraplah saya akan makan nasi untuk sehari tau..
pelik tapi benar k..contohnya,
ada tau org macam saya..orang rapat kepada saya..iaitu kwan saya yang bernama kering aka nadia.hahahaha..
jangan marah erk kering,..
nanti kalau badan k0 macam tiang pulak macam maner..
nanti lagi terok jadinyer..hahaha
oiitt syira ko dah terpesong cerita lain lah pulak..
sebenarnyer nak beritahu nih..badan saya dah menaik..
yeahhhh inilah yang diharapkan walaupon hanye 2 kg..
ye lah sebelum nih nak naik berat badan punye lah susah.tak tahu kenapa..
tapi walau macam mana pon masih xstabil lagi keseimbangan badan..
jadi, kena lah kena bertambah makan lagi..
g0 g0 chaiyok..hahaha

2 Comments:

Blogger nad said...

kuang asam ko soya!
sempat ko mengutuk aku ya
tapi bila aku baca ayat ko yang ke 5 hingga yang ke 8...
aku shock kejap..
eh2..ko pun sama macam aku ke?
hehe...tak sangka

December 7, 2010 at 7:54 AM  
Blogger CyaSyahira said...

hahahaha..
sebab tuh ak sebut nama k0 la kering..
hahaha
weyh apsal k0 senyap jew..
ko buat apa r kat umah??.

December 8, 2010 at 12:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home